אנחנו רוצות להראות לך את הכוח הסודי שהופך אנשים
לרגועים ובטוחים יותר, מצליחים יותר ובעלי מערכות יחסים טובות יותר
תראו, "על הנייר" כולנו נולדנו עם יכולות גבוהות מאד, עם פוטנציאל אדיר להגשים עולם ומלואו.
אנחנו יודעים, בדרך כלל, מה להגיד ומה לעשות כדי לנהל סיטואציות מורכבות בחיינו –
בעבודה, עם חברים, עם המשפחה…
מה שמפריע לנו בדרך, מה שעומד ביננו לבין הפוטנציאל שלנו, הוא הרגשות שלנו והפרשנות שלנו.
אנחנו אפילו לא תמיד ערים לעד כמה הרגשות שלנו הם אלו שמכתיבים את הפעולות שלנו,
ככמה הם מונעים מאתנו לעשות את הדבר "הנכון" – זה שמקדם אותנו.
בכל תחום בחיים – בעבודה מול הבוס או מול קולגות, בניהול מו"מ, בניהול יחסים עם האנשים הקרובים אלינו,
אנחנו מופעלים על ידי הרגשות שלנו – הפחד שלנו שלא יראו אותנו או לא יאהבו אותנו,
הכעסים שלנו, העלבונות, תחושת האשמה – הם אלו שמנהלים את החיים שלנו במקומנו!
כמה פעמים אמרנו לחצי השני שלנו מילים קשות, למרות שהיה לנו ברור שזה רק יוסיף שמן למדורה,
כמה פעמים צעקנו על הילדים שלנו, למרות שברור לנו שכשאנחנו צועקים, האוזניים שלהם נסגרות,
כמה פעמים התווכחנו עם אנשים בעבודה או "נאלמנו דום" מול הבוס, למרות שחשוב לנו שישמעו אותנו?
המון! כל הזמן.
ומה אם היינו יכולים באמת לבחור את התגובות שלנו, לא מתוך הבטן, לא מתוך האגו הפגוע,
אלא מתוך ראיית – על שמאפשרת לנו להבין מהי התגובה שתוביל אותנו בדרך המיטבית לתוצאה הרצויה?
איך היינו מרגישים לו היינו הרבה פחות כועסים, נעלבים, מתוסכלים, מאשימים או מרגישים אשמים?
איך זה להסתובב בעולם בתחושה שאנחנו שווים, ראויים, אהובים, בטוחים?
אז חשוב להגיד – אין לנו שום דבר נגד רגשות! רגשות הם דבר נפלא, והם בכלל לא הבעיה בסיפור הזה,
הם רק קצה הקרחון שרואים מעל המים.
מה שחשוב באמת הוא מה שנמצא מתחת למים, מה שאנחנו לא רואים,
ואלו הן השריטות שלנו.
השריטות שלנו הן צרכים בסיסיים שלא קיבלו מענה, אי שם עמוק בילדות שלנו,
והן ממשיכות לנהל אותנו היום ולקבוע את החיים שנחיה ואת התוצאות שנגיע אליהן.
השריטות האלו הן כמו משקפיים שדרכן אנחנו רואים ושופטים את העולם.
והרגשות שלנו מגיבים לאותן שריטות, אשר מייצרות לנו מציאות שהיא אשליה,
אשר ברוב המקרים אפילו לא קרובה לשקף את העובדות.
הדרך היחידה לשנות את המציאות – בכל תחום בחיים –
היא להכיר את השריטות שלך וללמוד לפעול מעליהן ולא מתוכן.
להחזיר לידייך את הבחירה ולתת לטייס האוטומטי שלא משרת אותך, ללכת קצת לנוח.
מתודולוגית הכבש"ים נותנת הסבר ומענה עמוק למנגנון ההתנהגות האנושי הייחודי לכל אדם!
כשמבינים אותו אפשר "לתכנת" את עצמנו מחדש לשינוי דפוסי חשיבה ופעולה שמעכבים אותנו.
מתודולוגית הכבש"ים מעניקה לך את היכולת לפצח ולהבין את מנגנון ההפעלה האנושי והייחודי לכל אדם, ובראש ובראשונה שלך.
בשיטה אנחנו לומדים להבין את המקור לרגשות שלנו, לזהות את הטריגרים (ה"שריטות" האישיות) ולפעול מעליהן ולא מתוכן.
כך אנחנו מצליחים לנהל את חיינו מתוך בחירה ולא מתוך תגובה לא נשלטת לאירועים,
כך אנחנו מגבירים את הביטחון שלנו בעצמנו, את ההערכה העצמית, את הרוגע ומוצאים מחדש את החיבור לעצמנו.
בנוסף אנחנו לומדים לאבחן את האחר, וכך כשמצד אחד אנחנו מבינים את המנגנון הרגשי של האחר,
ומצד שני אנחנו לא מעורפלים ומופעלים על ידי התגובות הרגשיות האוטומטיות,
אנחנו יכולים להנהיג את מערכות היחסים החשובות בחיינו – בחיים, במשפחה ובקריירה.
באופן מוחלט, בוגרי השיטה מספרים על שיפור משמעותי בכל תחום בחייהם, ולפני הכל בתחושה הפנימית שלהם.
מבוקר עד ערב חיינו סובבים סביב "יחסים". אנחנו ביחסים עם בן/בת הזוג, עם ההורים, עם הילדים, עם הנהגים בכביש, עם המעסיקים והקולגות שלנו בעבודה וכמובן עם עצמנו. יחסים הם המרכיב העיקרי ליצירת קשרים, הנעה ומנהיגות בחיינו ובחיי הסובבים אותנו.
הקורס הינו קורס דיגיטלי, המוקלט מראש. לאחר הרכישה מתקבל מייל הכולל שם משתמש וסיסמה באמצעותם ניתן להיכנס לקורס ולומדים באופן עצמאי. ניתן לראות ולהשתמש בדפי העבודה מתי וכמה שרוצים.
שאלה נהדרת. אין ביכולתי מה מתאים ולמי ולכן יצרנו 3 מסלולים שונים. גם למי שמסוגל, רוצה ואוהב ללמוד לבדו – מסלול ראשון. מסלול שני – למי שרוצה לדייק את השריטות/הנקודות הרגישות שלו ומסלול שלישי למי שחשוב ליווי איש בנוסף לקורס.
מנכ"ל חברת RELATIONSHEEP – יעוץ, הנחיה, ואימון
מחברת הספר רב המכר לרא(ע)ות את הכבשים – דרך לפריצת דרך במערכות יחסים, יוצרת משחקי הקופסה: "לרא(ע)ות את הכבשים" – שיפור האינטליגנציה הרגשית והחברתית לילדים ונוער, ומשחק הקופסא לרא(ע)ות את היחסים לצוותים וקבוצות.
כיום מנחה ויועצת בארגונים עסקיים, בנקים, חברות ביטוח, היי-טק, חברות ראיית חשבון, חברות תעשייתיות, ארגוני שירות, אגפי רווחה, ארגוני נשים, רפואה, צה"ל (אכ"א וחיל האוויר) ובמסגרות חינוך. בעבודתה, מתמקדת רחי בנושאים כגון: הטמעת ערכים כגון: ווינריות, שותפות, צוותיות וכ"ו, מנהיגות, הנעה, תקשורת, מערכות יחסים, שימון ממשקים בין יחידות, פיתוחי צוות ותהליכי שירות.
בעברה, רחי כיהנה כסמנכ"ל משאבי אנוש של חברת פלאפון, טסקום, טלרד וכד'.
רחי בוגרת תואר שני בהתנהגות ארגונית מאוניברסיטת תל-אביב, ולימודי תעודה : "יעוץ לשירותי אנוש", מאוניברסיטת ברקלי, קליפורניה והנה מאמנת אישית בהכשרתה (CTI).